onsdag, oktober 31

Stolt

Duktiga jag :-) Börjar detta inlägg med att hylla mig själv lite. Ingick en pakt med mig själv i slutet av september där det gällde att undvika allt onyttigt och alkoholhaltigt under hela oktober. Jag har gjort det! Sammanfattar det som relativt enkelt. Har så starkt bestämt mig att inget har kunnat fresta mig tillräckligt. Har motstått både kladdkakor, marängswiss, kanelbullar, lösgodis, chips och annat gott. Om det har gett resultat? Det vill jag påstå. Jag känner mig ex. ren på insidan, har tightat till kroppen och får inga svettningar av sockerrus på nätterna. Suget efter socker är inte alls lika stort. Till och med så det känns lite onödigt att starta upp ätandet igen imorgon men min målsättning är att hålla det på en sund nivå den här gången. Har inte hänt mycket på vågen men det tror jag beror på en ökad muskelmassa. Försökte trycka ner mig i ett par Gina Tricot-jeans stl 25 imorse och det gick!!! Har inte haft dom på evigheter. Men egentligen tycker jag inte att jag ser någon större skillnad till det yttre.. Gentemot vad jag trodde skulle hända på en månad med tanke på hur mycket jag åt innan....

För att fortsätta på temat så blev det galet mycket träning förra veckan. Kroppen kändes bra och förutom mina egna pass hoppade jag in och vickade på extra klasser. Dock känns kroppen annorlunda denna vecka. Trött och svag på nåt sätt. Idag blir det träningsfritt och häng här hemma istället. Så här såg förra veckan ut:

Vecka 43
Måndag CX Step 85 min
Tisdag BodyAttack CX Step30 105 min
Onsdag
Torsdag BodyAttack CX 85 min
Fredag BodyPump 55 min
Lördag BodyAttack30 CX 55 min
Söndag CX BodyAttack 85 min
470 min
7 t 50 min

Vad ska jag annars dela med mig av i detta inlägg...
Kan nämna att jag pyntade till det på jobbet idag för att uppmärksamma Halloween lite. Serpentiner i lampan, spindlar i gardinerna, orange ljus och pumpor. Uppskattat mys i vardagen.
















Fortsatt trevlig höst till er alla vänner och läsare. I morgon börjar november och mörkare och kallare tider har gjort sitt intåg. Tur att det finns filtar och ljus som värmer mig från utsidan. Tur att jag omger mig av människor som ger mig värme på insidan. Kärlek och tankar till er!  

Inga kommentarer: