måndag, juni 11

Releasedag

I lördags anordnade Medley ett konvent i stora salen i sporthallen för att släppa releaserna i alla våra LesMills-klasser. Dagen inleddes redan kl. 9 med BodyBalace och därefter följde en dag med RPM, BodyCombat, BodyPump, Zumba, BodyAttack, CXworx, Sh´bam och BodyPump. Alla Medleys kunder med vänner var inbjudna att delta så det var uppbyggt en scen, vi bjöd på vitamindryck, bars och öste på med massor av grym musik i högtalarna. Vi instruktörer levererade på högsta nivå och va supertaggade för att ge deltagarna den bästa av träningsupplevelser. Jag och henke hade pluggat hårt inför BodyAttacken och den satt i stort sätt felfritt. Sjukt härlig känsla att få stå på scenen och pusha kunderna till sitt max. Jag glömde själv bort att jag tränade och att det egentligen brukar va galet jobbigt :-)
Förutom mitt eget attackpass deltog jag i ytterligare fyra så kroppen va rejält slut efter dagen.
 

 

 


 















Men skam den som ger sig. Kvällen fortsatte med fest på Tinnis. Det trista ösregnet gjorde att vi fick hålla oss inomhus och leka lekarna. Vi bjöds på god och välbehövlig mat och fick en kväll/natt att umgås utan träningskläderna på! Tack Medley för att ni förgyller mitt liv :-)


Inga kommentarer: