tisdag, maj 1

Födelsedag igen

I helgen fortsatte jag att fira födelsedagen. Denna gång va det mamma, hennes syster, mina kusiner och kusinbarn som va på besök. Jag hade bjudit dom tidigt så vi började dagen med en tripp till gamla Linköping. Där strosade vi i de gamla butikerna och åt en god lunch på värdshuset.



















Dagen fortsatte sedan till flygvapenmuséet där jag ordnat med personlig guidening runt bland alla historiens flygplan och dagens moderna raketer till plan. Vi gick runt i den stora utställningen och ner till den omtalade DCtrean. Avslutade med att några av oss styrde ett flygplan i en simulator. Är imponerad av detta stora museum och rekommenderar alla att åka dit. Häftigt!




 










Bjöd sedan in hela gänget hem till min etta för att få lite kaffe i kroppen. Ordnade äggmackor och så hade jag självklart bakat både torra och mjuka kakor :-) Tack härliga familj för en toppendag!

Inga kommentarer: