söndag, april 29

Saade

Detta kommer säkert bli det nördigaste inlägget hittills men det bjuder jag på :) Jag hade nämligen köpt biljett till Saades konsert i Cloetta Center som födelsedagspresent till mig själv! Ut på scen kom en välklädd tonåring i grå kostymbyxor, vit skjorta, väst och kavaj. Jag tillsammans med alla kids och deras föräldrar beskådade denna snygging under 1,5 timmas tid. Konserten va kanske inte den bästa jag upplevt. Många låtar lät samma och det va svårt att veta när den ena låten slutade och nästa började. Dock va det en snygg show med ljuseffekter och dansare. Han blandade upptempo med ballader, tog upp en tjej ur publiken på scen, hade Popular som extranummer och avslutade hela tillställningen med Mr weat t-shirt då han dansade i det forsande vattenfallet! Sammanfattningsvis va det mer en kväll för ögat än för öronen då man största delen av konserten också fick passa sig för illskrikande tonårstjejer som gick i falsett med "Jag älskar dig" "Eric" "Aaaaaaa"!




1 kommentar:

Björn sa...

Och på fredagen var det alltså boxning i Cloetta Center med snyggingen Frida Wallberg. Då satt det 29åringar på läktaren och skrek Friiidaaaaaa!. Tur att det finns något för alla!