måndag, februari 13

Magbesvär

Jag passar på att fortsätta blogga när jag ändå har tid. Sen är frågan om ni har tid och ork att läsa... Är nämligen hemma och kurerar min mage som protesterat hejdlöst sedan i onsdags. Vet inte om det beror på stress, överbelastning, dålig kost eller magsjuka men krånglig har den iaf varit.

Kom hem från NIKE-konventet och fortsatte att träna två pass måndag och två pass tisdag. Onsdag kom och magen började känna oro och illamående. Tidigare hem från jobbet och häng i soffan. Sedan dess har magen varit allt från orolig till gasig till stenhård till uppsvullen till magknipig till ... En kväll var det som om tredje världskriget var igång där inne.

Idag känner jag mig iaf något bättre. Har fått känna hunger på riktigt och kunnat äta en varm lunch med aptit. Planerar jobb imorgon igen får vi se hur det går.

Inga kommentarer: