söndag, november 27

Medleykonvent 2011

Förra helgen anordnades Medleys årliga konvent i Finspång för alla anställda i hela Sverige och jag fick uppleva det största, för mig hittills, inom intruktörsvärlden. Jag fick äran att stå på scen bakom Pernilla Andersson (nordic trainer team) och starta upp hela konventet med 3 best-of-Bodyattacklåtar! Grym känsla och jag ska ärligt säga att jag gjorde det sjukt bra :) Stolt över mig själv!

Dagen fortsatte med massor av träning. Körde BodyPump, CXworx, Kettlebells och nya BodyAttackreleasen. Kroppen va riktigt mör i sista benlåten och det var knappt jag tog mig ur sängen på söndagsmorgonen! Härligt :) Fantastikt bra ordnat konvent och jag ser redan fram emot att vara en del av Medleys konventteam igen 2012.




























Som pricken över iet fick vi massa fina saker. Galet snygg överdragsjacka från Craft, en supercool väska och massor av bars, drycker och andra småsaker.

Inga kommentarer: