söndag, oktober 2

Livsnjutning

Är riktigt inne i nåt flow nu. Den ena glada nyheten efter den andra. Fick i veckan veta att jag återigen får äran att ingå i Medleys konventteam i november. Ska skugga på ett best of BodyAttack-pass som inleder hela konventet och där alla verkligen kommer delta! Det är en enorm chans att få visa vad jag går för och kanske är det någon som får upp ögonen för mig lite extra :) Jag är så stolt och lycklig!

Fortsätter annars mitt tränande och det har blivit ett pass per dag den senaste tiden. Börjar kännas i kroppen. Nåt som verkligen kändes i kroppen var det TRX-pass jag körde igår. Gruppträning då man jobbar två och två i banden. En TRXade och den andra pushade på. Sjukt va hårt jag körde och sjukt vad jag har ont i kroppen idag! Grym träning. För er som har synpunkter på mina matvanor (ni vet vilka ni är ;)) så kan jag meddela att detta blev min lunch och återställare efter passet:






Nog för att sommaren är det bästa men hösten är inte så dum den heller. Speciellt inte när vädret är som det varit några dagar. Fantastiska Johanna, som jag inte träffat på alldeles för länge, kom hem till mig en sväng igår eftermiddag. Vi njöt av ett glas vin i den värmande höstsolen på balkongen. Livet kan inte vara bättre än det va just i den stunden. Livsnjutning på hög nivå!








Efter det inledande glaset fortsatte vindrickandet hos Björn som bjöd in till fest för att fira att han klarat Klassikern för andra gången. Han hade samlat ihop en stor skara av diverse folk: träningsvänner, jobbarkompisar, barndomsvänner och andra filurer. Jag fick Åsa och Johans lilla Zigge i famnen och släppte honom inte på hela kvällen. Jag fick mitt lilla bebisberoende tillfredsställd för en stund :) (Det är han som ligger bakom handduken och sover!) Stillsam fest som slutade på Harrys dansgolv. Jag hade inte varit ute och dansat på väldigt länge så det va riktigt kul. Känner idag att vadmusklerna är något förkortade efter rumpskakandet i skor med höga klackar.




























Sänggående vid 4 så jag är inte så katig idag. Legat i soffan fram till 12.30 och nu sitter jag här vid datorn, fortfarande i nattsärken. Har lovat att instruera CX + step30 idag vid 16 så det börjar bli dags att sätta fart på kroppen. Borde ge mig ut och gå en liten promenad. Jisses! Hur ska det gå? Bakistjeja med träningsvärk. TjoHo! Tränar en timma och återgår sedan till soffan igen :)

1 kommentar:

Sigges adoptivbror sa...

Om Sigges mamma och pappa anammar din tuffa ztavning av hans namn lär han bli coolast på öppna förskolan!