fredag, augusti 5

Örnsköldsvik

Jag måste uppdatera er om min sista semestervecka också. Trots att jag redan lagt upp hur mycket som helst så återstår en viktig resa.
Jag tog nämnligen flyget från Arlanda till Örnsköldsvik för att hälsa på Hanna, Mats och lilla Edvin. Äntligen! Fick tre underbara dagar tillsammans och jag njöt av sällskapet med en fantastisk och saknad vän och hennes lilla skrutt.
Vi gjorde bland utflykt till ett högt berg med utsikt över hela staden, fick en lång dag vid havet, besökte staden av Örnsköldsvik, umgicks hemma med god mat och kortspel. Sist med inte minst gjorde jag min surströmmingspremiär!















































































Tack för en oförglömlig resa! På återseende fortare än vi anar.

Min absolut sista dag på semestern lyckades solen titta fram även i Linköping och jag ägnade hela denna söndag åt Tinnsbadet. Älskade Tinnisbadet där jag finner sådan ro. Tack för att jag fick avsluta ledigheten där!

Inga kommentarer: