torsdag, juli 14

Jag lever!

Hej på er alla där ute i etern. Jag lever! Har bara prioriterat underbart soliga och varma dagar ute istället för att häcka framför denna dumburk. Bloggen lever och kommer uppdateras mer livligt framöver.

Jag lever i sommarens fantastiska tid med semester. Besökt Göteborg, Båstad, gjort små tripper och utflykter, gått promenader, umgåtts med släkt och vänner. Idag börjar Hultsfredsfestivalen som varar i dagarna 3. Jag sitter redo och väntar på att går ner och få armbandet runt handleden. Dessvärre lovas regn i mängder i dag så det blir gummistövlar på :( Stora dragplåstret och mitt enda måste är Hoffmaestro på lördag 01.00. Tiden fram till dess blir bara en enda lång och dyr förfest och uppladdning!

På återskrivande!

2 kommentarer:

Björn sa...

Testa att ladda upp med The Tallest Man on Earth. Jag vet inte alls hur han är på en festivalscen med på Spotify är han bra.

Madelene sa...

Kunde va en idé. Problemet är bara att förfesten lätt drar ut på tiden och man inte kommer ner på området förrän sent.... ;)