tisdag, maj 31

70-årsfest

Här kommer uppdatering från den senaste i raden av partyfyllda helger.

Jag var i lördags inbjuden till min kusin Linda och hennes man Pers gemensamma 70-årsfest då de båda fyllt 35. De hade hyrt en bygdegård utanför Växjö och bjudit in omkring 100 pers. Tur att bara omkring 80 st kom! Det va galet massor av folk, vänner och bekanta. Jag fungerade lite som fixfia under kvällen och ordnade fram mat, kokade kaffe, plockade lite och hade lite allmän koll. Festen va hur rolig som helst! Jag kände kanske typ 8 st men va gjorde det :)

Kvällen inleddes med lagindelning bordsvis, tipspromenad och middag. Sedan fortlöpte kvällen med upptåg och lekar av diverse slag. Timmarna bara flög förbi så när väl DJn satte igång att spela gick det inte lång tid innan klockan slog 02 och bussar tog gästerna hem. Jag var kvar och fixade lite iordning. Somnade hårt på kudden omkring 03.30.

Tackar Linda o Per för en sjukt lyckad fest och för alla dansmoves som utfördes på dansgolvet. Härligt!















































Inga kommentarer: