tisdag, mars 1

Italien nästa

Så börjar det dra ihop sig för en längre weekend hos min älskling i landet längre söder ut :) Jag har redan packat för att se om min lilla miniresväska skulle räcka. Tro det eller ej, men det gjorde den!!! Dock är det riktigt vältryckt... Ingen plats för shopping i Italien där inte!
Blir bil till långtidsparkering utanför Arlanda på torsdag morgon, flyget avgår 12.00 med stopp i München innan jag beräknas landa i Ancona 17.20. Några underbara dagar och sedan återresa måndag kl. 13.

Veckan som gått har inneburit en fot som fortfarande strular. Har inte kunnat ha pass som jag velat :( Det tar på självkänslan och kroppsuppfattningen... Men så kom lördagen och nya BodyAttack-releasen skulle presenteras i Stockholm. Jag och henke åkte dit och då höll jag inte igen precis! Det går inte i ett sånt forum utan det fick bära eller brista. Passet va grymt och foten har inte blivit sämre av att jag körde (inte bättre heller förstås...). Älskar musiken som har gått på högtryck här hemma sedan dess. Nu ska koreografin pluggas in så släppet på Medley blir grymt v.11!
Lördag kväll och hattfest i Johanna och Ingrids kollektiv. Vilken fest sedan!!! Det var så galet roligt att det va länge sen en fest blivit så lyckad :) Dans, dans och åter dans. Trist att jag var tvungen att gå hem skapligt. Skulle upp och köra bil dagen efter. Men man ska ju sluta när man är på topp!





























Tidig söndagsmorgon för 3 timmar lång bilfärd till Växjö och kusinbarnet Vilhelm som fyllde 7 år. Med attack-dunkadunka i bilen gick resan fort! Trevligt att träffa familjen sedan. Blir så länge mellan gångerna så det va värt hela färden. Mat, tårtbuffé och paketöppning innan bilen vände tillbaka igen.



















Perfekt avslutning på helgen blev det hos Maria med tacos och Solsidanmys. Tack för att du hittat in i mitt liv :)

På jobbet nu försöker jag jobba undan så mycket det bara går för att kunna resa till Italien utan känslan av ärenden som hänger över mig. När jag kommer hem igen väntar nämnligen andra spännande saker...

På återskrivande efter en, förhoppningsvis, alldeles underbar resa och tid tillsammans med min fästman!!!

3 kommentarer:

Lene sa...

Hej Tante Madde

Håber at du får nogle dejlige dage sammen med Onkel Lars. Håber også snart at vi skal ses igen for jeg savner sådan at sidde i dine arme.
Knus Tobias

ANGELICA sa...

Hoppas du får härliga dagar i Italien!! Hälsa LArs! Kramar

Frida sa...

Tråkigt att vi inte kunde träffas i söndags =( Hoppas du får en underbar weekend i Italien! Hälsa Lars! kramar från Frida