måndag, september 6

Super Saturday

I helgen har jag, tillsammans med älskade vänner från Medley, varit med om årets mest magnifika upplevelse. Känslan av att befinna sig i Globen, Annexet, bland 1700 andra träningsfreak från flera delar av världen och tillsammans köra LesMills välstuderade pass är bara galet! Går inte att beskriva upplevelsen och göra den rättvis. Jag bär med mig dagen och plockar fram den när jag som bäst behöver energi.

Åkte till Stockholm redan fredag kväll, packade in oss i lägenheten och åt tillsammans på stan. La oss skapligt tidigt för att vara laddade till dagen efter.
Sov inte länge på dagen D. Låg bara och väntade på att klockan skulle ringa så vi fick gå upp, äta frukost och sticka iväg. Under den galna dagen hann jag köra BodyPump, BodyStep, BodyAttack och BodyJam. Vi bjöds på en grym show av LesMills-instruktörerna, vi shoppade loss bland kläderna och minglade runt bland alla utställare och folk. Vi imponerades mäkta av Oskar Nilsson (numera Jöback) och de andra muskelknippena på scen som gjorde sitt yttersta för att ge oss alla ett minne för livet. Jag är fast i LesMills-sekten. Detta är mitt liv!
















































Efter en tuff dag åkte vi tillbaka till lägenheten, duschade, åt och skålade med något glas vin. Sedan bar det av till Café Opera. Mellan 20-22 var det bokat av LesMills och vi var många där som höjde glasen av champange och dansade loss på det lilla dansgolvet. Kvällen var magisk. Lycka ut i tårna (som värkte...)! Mitt i remixen av låtar dyker Ola upp på scen och drar av några låtar. En kändis att bocka av på listan ;)



























Vaknade i söndags med värk i hela kroppen. Nästan. Tro det eller ej: Mitt knä var smärtfritt!!! Vågar nästan inte skriva det. Kan det vara sant? Kan man träna bort ett knäproblem? Kanske är träningsvärken så dominant att knät inte känns? Kanske ska jag halta runt igen imorgon? Återstår att se... Blev en lugn morgon med frukost och kort promenad i solen. Sedan bar det av mot Linköping igen. Lyckliga och belåtna :)

Väl hemma kunde inte helgen ha slutat mer perfekt. Min älskade superman hade diskat rent, dukat bordet helt fantastiskt fint, handlat och fixat inför en kväll med Christian och Linnéa. Kärlek!

*Madde lever på moln*

Inga kommentarer: