söndag, september 19

Proffsbasket

Detta har varit en sjukt omtumlande och händelserik vecka. Nu är det iaf klart.
Min älskade sambo, tillika fästman, har fått kontrakt med en Italiensk klubb och kommer på torsdag morgon resa från Arlanda till Italien för att spela proffsbasket i Taranto 9 månader!
Det är helt galet! Vilken grej, vilken chans, vilken möjlighet. Han får förverkliga sin livs dröm.
Mycket tankar snurrar i våra huvuden, mycket praktiskt som måste ordnas och många känslor som måste tas om hand. Det tar tid att landa i det faktum att jag blir ensam kvar här hemma. Hade jag inte haft alla fantastiska vänner och min älskade träning skulle jag aldrig stå ut. Nu är jag säker på att vi kommer fixa det galant. Dessutom har jag planer på att flytta ner till honom till våren och leva några månader i harmoni i Italien! Crazy :) Tänk vad livet kan få plötsliga vändlingar.

Inte nog med detta fantastiska så är jag tillbaka till mitt vanliga jag igen! Mitt knä har så gott som helt blivit återställt :) Jag har varit på röntgen, hos sjukgymnast och satt igång att köra pass igen! Ni anar inte vilken känsla det va att köra BodyAttacken i tisdags och fredags samt Step igen i onsdags :) Adrenalinet rusade i kroppen och jag hade energi som en duracell-kanin!
Dessutom visade jag upp BodyAttacken på stan i Linköping igår. Blev presenterad av East FM och öste järnet vid st. Larskyrkan. Tror jag lyckades fånga några intressanter ;)

För övrig i veckan har jag träffat Matilda vid Bosses glassbar (kan det ha varit den sista för säsongen?), haft kick off med jobbet, överraskat en kollega som fyller 60 år och haft en riktigt härlig kväll med Malin och Benny. Vad kan mer begäras av livet...!





















Fånga dagen och krama era nära och kära. Lars och jag ska ta vara på varje liten sekund.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nyd rigtig hinanden, og se fremad, det skal nok gå. I har vores fulde opbakning.

Madelene vi ses til en hygge weekendt den 1 oktober vi glæder os til at forkæle dig. Giv Lars mange kys og kram fra os. Og ønsk ham held og lykke.

Knus og kram lotte og leif.

LOUISE sa...

Gud vilken chans för Lars!hoppas han kommer trivas!Lycka till båda två!

Frida sa...

Ojojoj!! Stort GRATTIS till Lars! Jag tror att ni kommer fixa det där med avståndet galant!
Hälsa honom så mycket och lycka till med allt! Massa Kramar