lördag, mars 6

Vårkänsla

Denna vecka har solen lyst för första gången på alldeles för länge. Nu finns det hopp om vår och sommar. Trots minusgrader så värmer solen, det droppar från taken, gräset börjar titta fram och människor är mer glada. Min tid är kommen!

Lycka: Ett tåg som kommer i tid på Nyköpings station där jag står och väntar med ansiktet upp mot en värmande sol.
Veckan har annars bara bestått av jobb och träning. Den har passerat i sedvanlig hög fart.

I helgen är inte Lars hemma då det är landslagsläger i Norrköping. Det innebar ensam fredagskväll hemma igår. Jag kunde inte ge mig iväg pga av sketen tvättstuga och ingen hade möjlighet att göra mig sällskap. Jag gjorde det bästa utav det: på med mjukiskläderna, fram med meloner och snask och så på med Let´s dance. Kan medge att det va riktigt skönt!
Denna lördag vaknade jag redan 7.30! Kan inte förstå att jag inte kan sova när jag väl får det. Ska snart ladda upp med frukost för sen blir det BodyAttack på högsta växeln! Välkommen till Medley kl. 11.
Imorgon sen blir det mer Attack. Ska till Stockholm för att delta på ett pass med nya realesen :) Hur kul som helst men sen väntar 2 veckor av råplugg av koreografi!

1 kommentar:

Lene sa...

Hej Madde
Hvor er det dejligt at læse at foråret også er kommet til Linköping. Håber snart at se jer igen. Har du kigget lidt på min nye blog???
Knus Lene