söndag, februari 28

Återträff

I helgen har jag varit i Stockholm på återträff med min klass från arbetsterapeututbildningen. Vi var 11 stycken som möttes upp hemma hos Petra på lördagskvällen för en fördrink och genomgång av vad som hänt under de dryga 3 år sen vi tog examen. Hur kul som helst! Otroligt egentligen hur mycket som hänt trots att det känns som det va igår som vi sågs.


















Efter detta gick vi till en liten restaurang som vi hade för oss själva under kvällen. Vi åt en tre-rätters middag, drack dyra glas vin och pratade massor om allt mellan himmel och jord.



























När tröttheten började sätta in tog vi en buss närmare stan. Via 118 118 hamnade vi på salsaklubben La Isla! Vilket ställe :) Där va det verkligen salsa för hela slanten! Ingen discodans här inte utan istället riktiga proffsdansare som skakade rumpa. Vi hade inget val utan det va bara att hänga efter! Kan säga att vi nog stack ut bland alla spaniorer och andra nationaliteter som fyllde dansgolvet där. Men va gjorde det! Vilken underbar dans! Jag är helt såld på den :) Måste verkligen gå kurs. Har aldrig upplevt en sån känsla i dans förut. Blev uppbjuden av en äldre man (som visade sig vara domare i den danstävling som va senare på natten!) som förde mig runt på dansgolvet. Grymt. Innan vi gick såg vi proffsen tävla. Jag ville inte gå hem...






































Lång promenad med Petra hem till henne, ner i bäddsoffan och så somnade jag direkt. Vilken kväll det blev. Fötterna va riktigt trötta och så var även jag.Sovmorgon och frukost blev det innan vi sa adjö. En lång resa tillbaka till Linköping väntade.

Tackar er alla för en oförglömlig kväll. Får verkligen inte dröja lika länge igen innan vi ses. Många kramar från mig :)

Inga kommentarer: