söndag, januari 10

Madde is back!

I fredags tror jag att jag körde det mest fantastiska steppasset någonsin! Ingen känning i foten alls, jag kunde ösa på som aldrig förr. Nästan fullbokat och kunderna verkade gilla att jag var tillbaka ;) Med en alldeles ny koreografi upplevde jag att jag lyckades skapa träningsglädje hos de allra flesta! I vilket fall var jag själv alldeles överlycklig och spred massor av positiv energi omkring mig. Fantastiskt!
Nu längtar jag grymt mycket till onsdag i v. 3 då jag för köra järnet på stepbrädan igen.

Har varit i sporthallen både i tisdags, onsdags, fredags och så igår. Igår va det upptaktsträff med "alla" instruktörerna. Inledde med möte och sedan var det prova-på av Afropowerdance och cykel RPM, vilka är nya träningsformer i Medley Linköping till våren. Afropowerdance var riktigt grymt. Jag vågade låta musiken ta mig med till en helt annan värld! Med bara fötter och en kropp utan spänningar gällde det att släppa loss. Härligt. (Känningar i ryggen idag!) RPM var inte riktigt min grej. Blev ordentligt trött och svettig men har inte riktigt fattat det där med cykling. Tur att vi alla är olika...!
Nu är det åter söndag. Pappa kommer upp på lite middag så en tur till affären är nödvändig. Annars blir det förberedelser inför BodyAttacken imorgon (har ju inte kört ordentligt sen november) och bara mys.

Inga kommentarer: