torsdag, oktober 1

Oktober

Hej hopp

Nu är det oktober och riktigt höstrusk. Nu har både regnkläder, halsduk och vantar fått tagits på. Brrr.... Samtidigt ska man inte klaga. Hösten är verkligen vacker. Jag försöker fånga in alla starka färger på trädens alla grenar.

I måndags körde jag BodyAttack-releasen och i går teamade jag passet ihop med Helen. Grym release som vanligt! Det har gått riktigt bra och kunderna verkar nöjda.

Idag blev det lång dag på jobbet. Full dag med möten och så ville jag avsluta arbetet innan långledigheten. Har tagit flexledigt imorgon för att åka till Danmark. Där väntar kalas för svärmor som fyllt jämna år. Lars har redan getts sig av då han hade kundmöte inbokat i Göteborg idag så jag får ta bilen ensam imorgon. Måste ladda bilen med bra musik för starten går redan 5.00! Har bett några att ringa till mig under morgonen så jag håller mig vaken... Ska försöka komma skapligt tidigt i säng ikväll så jag är utvilad. Att få besöka familjen i Danmark igen ska bli toppen. Alltid så mysigt att få komma dit. Förutom kalaset har jag bokat in en klipptid där. Ska bli mycket spännande! Undrar just om jag lyckas ta fram mina danska språkkunskaper för att beskriva alla mina virvlar som tagit över mitt hår!

Nä, nu måste jag sätta igång med packningen. Vet att det kommer ta ett bra tag innan jag är klar med det.

Kram Kram

Inga kommentarer: