lördag, juni 13

Uppvaktningar

Så har ännu en vecka passerat sen jag skrev senast. Har varit fullt upp som vanligt. Måndag och tisdag var sedvanlig träning.
I onsdags stannade jag kvar i Nyköping. Vi skulle göra ett nytt försök att ha möhippa för Linda (trots att hon redan är gift). Vi ordnade picknick inomhus och vi lekte alla de lekar vi planerat sen tidigare. Linda skulle blåsa ballonger med en pump till våra rullstolsdynor, baka efterrätten utan recept, tillverka en t-shirt, svara på husmorsfrågor, skriva en dikt till oss på KommunRehab och bygga ihop sin drömman. Det var fullt ös hela kvällen med andra ord. Hade riktigt roligt. Blev mycke tissel och tassel innan Linda och jag somnade på var sin del av Elins soffa.





















I fredags fortsatte uppvaktningarna. My tog studenten så bord var bokat på Olympia. Vi avnjöt en suveränt god trerätters middag och grattulerade med paket och hurrarop. Tusen tack för den goda maten!


















Lars och jag fortsatte fredagskvällen på SF Bio. Vi satt i de softaste fotöljerna och såg komedin Baksmällan. Grym film. Mycket rolig!
Idag är det lördag och en drink på stan väntar inom kort. Tidigare idag fick sporthallen sig ett besök då jag körde ett genrep av det nya BodyAttackpasset som jag har release på på måndag. Annars har jag drivit runt på stan idag. Det pågår en International Street Market med mängder av stånd med delikatesser från olika länder i världen. Riktigt grymt! Massor av god mat och utsökta söksaker. Men smakar det så kostar det. Köpte två italienska brownies för 111 kr! Galet. Höll på att tappa hakan när jag skulle betala. Några få fugde betalade jag 80 kr för. Jaja.... Ska möta en kompis där imorgon igen. Får se om jag lyckas hålla mig ifrån godsakerna då...









Nu väntar stan som sagt. En vän till mig har genomfört Vätternrundan och sitter och avnjuter drinkar. Måste ju gå dit och grattulera :) Hoppas inte på en allt för sen kväll. Tvättstuga imorgon kl. 7. Blä..

Inga kommentarer: