söndag, mars 29

Önskelista

Det börjar nalkas födelsedag och många har redan börjat va på mig om önskelista. För att göra det enkelt för mig börjar jag på en liten lista här till allas förfogande. Håll till godo med alla billiga önskningar!

Festivalbiljett
Träningskläder (linnen, långa pants, överdragsbyxor, munktröja (Intersport har massa snygga!))
Sminkning ink. smink från Face
Brödkorg
Dessertskålar
Upplevelse (konsert, föreställning, massage)!!!!
Frukostbuffé på Scandic
Mellanstora skålar att servera sallad, chips el. liknande i
Presentkort på Gina Tricot
Parfym CanCan
Armbandsklocka
Mjukisbyxor
Underkläder
Nattlinne
Prydnadssaker
Ljus-blomsterarrangemang
Bodylotion (väldoftande, Biotherm är bra)

Listan blev visst längre än jag tänkt mig. Nåja... det är inte lätt.

Inga kommentarer: