tisdag, september 30

Lars stora dag

I skrivande stund förverkligar Lars en av sina största drömmar. Han sitter på Aalborg Stadion för att se hans två älskade fotbollslag möta varandra i en gruppspelsmatch i Champions League. Han kunde aldrig tro att det kunde bli verklighet men nu är dagen kommen. Det enda som skulle vara större är att se returmötet på Old Traford. Kan lova att den 10 december redan är inbokad för fotbollsyra i Manchester.



Aalborg BK - Manchester U



Själv stannade jag länge kvar på jobbet idag då det ändå inte var någon hemma. Anlände med tåget kl. 19 och tog en promenad vid Stångån innan jag gick hem. Börjar bli lite läskigt nere vid vattnet då mörkret har en märklig förmåga att göra det hela lite skrämmande. Väl hemma stekte jag en laxfilé, kokade potatis och gjorde en stor sallad som blev till morgondagens matlåda. Medan jag sitter här vid datorn går Idol på i bakgrunden. Inga killar som imponerade på mig ikväll. Ska flytta över till soffan nu för att se tredje avsnittet av Maria Wern.

Förkylningen håller fortfarande i sig men planen är att köra Step och Flowin imorgon iaf. Är trött på att inte träna och hålla kroppen igång. Andra får säga vad de vill. Har inte lust att bli mer förslappad.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej du förslappade unge! Är det pappa som är andra? Gå inte i mörkret vid ån!!!!!! Kram