onsdag, juli 16

En relativt sund o härlig dag

Efter en promenad hela Stångån runt på 1 timma o 15 minuter och 10261 steg, 50 armhävningar, 50 situps och 50 rygglyft samt en shoppingtur på stan och ett Bodytoningpass känner jag mig riktigt nöjd med dagen. Kan lätt konstatera att jag iaf inte har varit stillasittande! Hann läsa några rader i ToppHälsa på balkongen efter maten så efter det fick jag kicken att ge mig iväg till sporthallen. Att det är en sådan tillfredställelse att träna!

Detta är resultatet av min shoppingrunda. Två toppar på Cubus för 149 kr, finshorts i hårdare linne för 149 kr, brun tunn skjorta för 149 kr, Proffs hårspray och hipsters på H&M samt tunika för 199 kr och ett armband för 79 kr på Kapp Ahl.


Maten idag har bestått av mumsiga rester sedan besöket av kusinen med familj. Till middag blev det rester från måndagens grillning och till kvällsmat åt jag den varma smörgåsen som var välkomstlunchen.






Inga kommentarer: