söndag, juli 27

Bad och Kalas

Semestern visar sig nu från sin bästa sida. Inte trodde jag att solen skulle skina så underbart just när jag har ledigt.
Biofilmen Mr. Hancock var rolig och vi skrattade flera gånger om. Men jag ska inte hylla den allt för mycket. Att Will Smith spelar så bra är avgörande för hela filmen. Men jag kan säga att den är mycket sevärd. Trots att vi var hemma sent satte vi oss på balkongen och spelade några partier 500 och åt upp biogodiset (eller snarare så gjorde jag det!) Härliga sommarkvällar.

Igår hann Lars och jag med några timmar vid Tinnis innan det bar iväg på kalas för farbror Jörgen. Vad synd det är att man inte träffas oftare för det visar sig alltid vara lika trevligt och kul varje gång. Varmt var det under tältduken men man ska inte klaga på värmen nu när den äntligen är här. Vi bjöds på smörgåstårta och massor av goda kakor.



































Inga kommentarer: