måndag, april 28

Personalfest

I lördags var det personalfest för oss anställda inom Medley Linköpings sim- och sporthall. Å vilken fest det blev! Jag har inte haft så kul på hur länge som helst. Började med att Malin och jag fixade till oss hemma hos henne. Temat för kvällen var artister så det var bara att klä ut sig. Kl. 01.00 natten innan hade jag kommit på vem jag skulle va. Om ni inte kan gissa så blev det Pink. Är själv rätt nöjd med utstyrseln! Ring i näsan å allt. Malin förvandlades till kriminalitetens Amy Winehouse. Vi höll till i Tinnisbadets restaurang med god mat, alldeles för lättillgänglig bål, Så ska det låta och kareoke. Timmarna försvann fort när vi hade så roligt. Kvällen och natten fortsatte på Harrys och B&K. Jag höll till på dansgolvet från att vi kom till dess vi gick hem. Var länge sen jag va ute och svirade och musiken var helt fantastisk. Halleluja moment, vilken kväll!


































Inte lika mycket halleluja dagen efter. Jag mådde inte dåligt, bara det att jag vaknade 14.00! Tittade på klockan flera gånger innan jag förstod att det va sant. Har aldrig sovit så länge i hela mitt liv. Tror bestämt jag tog ut alla veckans förlorade sovtimmar på samma gång. Kan säga att jag inte vaknade på hela dagen. När jag hade varit vaken ca 30 min hade Lars redan spelat fotbollsmatch med sitt tjejlag. Han skulle sedan ut och titta på en annan match så jag beslöt mig för att följa med. Lite frisk luft kunde ju inte skada. Det blev en riktig typisk söndag. Efter matchen blev det pannkakor och glass å sen en och annan chokladbit. Vi såg söndagsfilmen på 3:an och somnade sedan gott i sängen igen.

Inga kommentarer: