fredag, november 2

Massage

Veckan har förflutit snabbt trots att jag inte gjort det stora. Har blivit en del massagetimmar nu vilket inte är ovälkommet. Det är riktigt kul men samtidigt riktigt slitit för axlar. Skulle nog själv behöva en härlig massagebehandling. Men man hittar bättre teknik för varje tillfälle så jag kommer va proffs inom kort! hehe

Annars går alla tankar till vår inflyttning resp. halloweenfest imorgon. En hel del som ska planeras och det ska städas och fixas. Vill ju att det ska bli så perfekt som möjligt. Sån är jag och har alltid varit. Detta innebar att älsklingen och jag genomförde en storshopping igår! Nu ska vi nog ha så det räcker till alla 16. Kommer bli superkul. Har längtat efter detta länge nu och jag är säker på att det kommer bli lyckat. Med hela gänget samlat kan det ju inte bli annat. Välkomna hit allesammans!

Dagen idag kommer alltså att ägnas åt allt fix. Har redan börjat tvätta för att inte ha hela badrummet fullt av kläder. Sedan väntar massa annat... Men så kul att styra med allt. Det är som en del av hela grejen!

Tvättstugan väntar....

2 kommentarer:

ANGELICA sa...

Längtar massa me! ÄR det bestämt hur vi ska sovaså jag vet om vi ska leta upp luftmadrass? ;o)
Ses imorn! Puss

Anonym sa...

Hej Madde

Håber at i får en rigtig god fest med en masse hygge og dejlige mennesker. Vi skal selv have fest i aften så jeg har været ude at købe ind. Vi bliver 13 mennesker til at spise.

Lasse og jeg vil også gerne inviterer Lars og dig hjem til os til jul :0)
Vi prøver at gentage succesen fra sidste år.

Knus