onsdag, oktober 3

Danmark

Vad gör jag här? Lars och jag ska åka till Danmark i morgon kl 04.30 och det är jag som ska köra. Kanske hade varit en idé att ligga i sängen vid det här laget när alarmet kommer ringa 03.30! Zzzz.. hur ska jag orka ta mig upp ur den sköna sängen då? Fast jag kanske inte ska klaga som iaf får sova några timmar. Lars jobbar natt nu och kommer komma hem från jobbet när jag går upp. Ingen idé att sova då inte utan det är bilen direkt som gäller. Därav tanken att jag ska köra så älskingen också får sova några timmar. Kan tänka att vi båda kommer sussa skönt på färgan sen.
Danmarksresan beror på att Lars älskade AaB spelar UEFA-cupmatch i Aalborg imorgon. Vi ska alltså dit allesammans och heja fram dom till seger. Jag har fått höra att det blir den grymmaste av alla matcher så vi får väl hoppas och tro det. Fotbollsfreak som jag är.... Ska iaf blir riktigt riktigt kul. Ska väl försöka hinna med en hel del annat också när vi är där. Återstår å se vad det blir.
Ska bli skönt också att komma iväg från allt jobbgrunnande. Har blivit för mycket av det på sista tiden så tom magen har fått sig en tjing. Oro kan jag tänka mig. Måste få rensa huvudet och få andra input en stund.

Nej nu måste jag nog krypa till kojs, flera timmar för sent! Nåja, visste ju att det skulle bli såhär. Åter i Sverige på söndag så bloggen får vänta. God natt.

Inga kommentarer: