torsdag, augusti 23

Facebook

Då vår dator bestämt sig för att inte fungera längre sitter jag nu och skriver på vår nyinköpta burk. Kommer ta mig lång tid att sätta mig in i alla nya funktioner men älskling du är ett geni som fått allt att fungera. Smarta jag som inte ens kan räkna hade ju aldrig fixat det, eller vad säger du skatt!!?

Typiskt nog (måste jag ändå säga) har jag gått en snabbkurs i Facebook idag. Varför detta forum? Jag vill inte bli fast i mer saker men antar att jag redan är det nu. Trots allt ett riktigt trevligt forum där man får kontakt med alla möjliga "gamla" bekanta. Ett sånt där ställe man kan fastna vid en kväll då det ena klicket leder till det andra. Fick som sagt syn på både gamla och nya vänner. Petra var kursledare för Facebook och henne fick jag äntligen möjlighet att träffa igen efter en hel sommar. Det va riktigt kul att ses igen. Tog en långpromenad innan frukost längs kanalen sen satt vi och pratade mest hela dagen. Förutom den där lilla kursen då! Mycket har hänt sedan sist. Stort grattis till jobbet vännen!

Har som sagt suttit fast vid Facebook tills nu. Funderar på att titta runt bland funktionerna i datorn istället. Lars jobbar natt så han kan inte hjälpa mig. Får hålla tummarna för att jag inte klickar på nåt olämpligt.

Hej då så länge. Kanske ses på Facebook en dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Har saknat dig också vännen! Verkligen kul att ses igen och tänka sig, vi ses imorn igen. :)