söndag, april 22

Tusen tack!

Var ska jag börja... vilken fantastisk helg. Min födelsedag hade inte kunnat
bli mer perfekt. Det började i fredags med att jag blev hyllad på Arbetsterapeuternas terminssittning. Tro att jag blev förvånad när alla gäster ställde sig upp och sjöng. Sittningen och festen var för övrigt riktigt lyckad. Efter en liten förfest bar det av till galan (temat för kvällen) för att avnjuta en trerätters och dans i goda vänners lag.

Födelsedagen började stilla och lugnt innan stressen kom över mig då all mat, efterrätt och fika skulle förberedas inför dagens kalas. Efter att Lars varit iväg alldeles för länge kom han tillbaka med den finaste bukett av rosor jag sett! Blev allt lite tårögd. Vid 14-tiden kom pappa, Gunilla, farmor och farfar sjungandes med en cykel i högsta hugg. Ett stort tack! Vi åt så det stod härliga till hade riktig
t trevligt. Är så glad för att "de gamla" följde med. Under middagen öppnades paket och från min älskade fanns en Sony Ericsson Walkman! Jag kan inte tro att det är sant. Är jag verkligen värd det. Tusen tack. När gästerna avvikit och disken var diskad orkade vi inget annat än att slappa i soffan. Man blir allt trött av att ha kalas.












Idag, söndag, var det ytterligare kalas. Medan Lars var iväg och visade vad han gick för för Östergötland fotbollsförbund tittade mamma och hennes väninna förbi innan de åkte vidare på Ålandskryssning. Blev kaffe och kaka (eller hur är det mamma!) och gott sällskap en liten stund. Kan inte tacka nog för glasögonen heller. Är mållös. Va mysigt att träffas igen trots att det inte var så länge sen sist.
Helgen ska sedan avslutas med tacos och en skön stund i biografens stolar framför Vänner för livet. Kan inte fatta hur fantastiskt livet kan vara ibland! Tusen tack allihopa.

2 kommentarer:

ANGELICA sa...

Nu måste vi få se en glasögonbild me ju!!! Kul att höra att du haft en så bra helg! Vi ses till nästa! Puss o kram!

Frida sa...

Vilken underbar födelsedagshelg det låter som, grattis igen gumman!