söndag, mars 11

Slapp söndag

Har varit en skön söndag. Petra och jag slappade länge i TV-soffan innan det var dags för henne att åka tillbaka till sitt. Tack för en toppenhelg min vän!
Tog en skön promenad i vårsolen efter att jag vinkat av henne vid stationen. Fåglarna kvittrade, solen sken i ansiktet och blommorna log vid husknutarna. Sen behöves en rejäl omgång med dammtrasan så städning fick bli eftermiddagens projekt. Fick hoppa in som vikarie för ett step-pass vid 18 så den sista energi som fanns kvar förbrukade jag där.
Väl hemma igen hade älsklingen kommit tillbaka efter en hel helg i Eskilstuna. Han spelar rullstolsbasket i Norköping Dolphins och hade varit på träningsläger för det svenska utvecklingslaget. Är tillsammans med en riktig liten kändis!
Nu ska jag lägga mig i soffan och trängas med min kändis. Den lilla tre-sittsen räcker inte riktigt till när man är två som vill sträcka ut sig där! Nåja, får göra ett försök. Hej hopp

1 kommentar:

Elin sa...

heeeej vännen min. lyckades leta reda på din blog efter lite detektiv-arbete:) icka skvallrade om den!!

nu är vi hemma igen utan brutna ben:) bara lite ömma kropps-delar(evetnuellt någon liten spricka i mitt vänstra revben efter ett litet missöde i sitt-liften!!)hehe men så kan det gå!¨

Bara två veckor till linköpings-besöket och våfflor!!ska bli riktigt kul...hoppas solen håller i sig så vi kan mysa i solen.

men vi får höras snart vännen...massa kramar/elin*