tisdag, mars 13

Skriva, skriva, skriva...

Så har vi suttit med examensarbetet ytterligare en dag. Kan inte förstå att det kan vara så svårt att skriva en resultatdiskussion. Tycker inte vi kommit någonstans trots att vi suttit klistrade framför datorskärmen en hel dag. Tur att solen skiner utanför så humöret hålls uppe. Kan inte förstå att man blir så mycket piggare av lite sol! Det är så härligt att gå ut på balkongen och låta strålarna värma ansiktet medan fåglarna kvittrar i närheten. Å vad jag längtar till riktig sommar nu!
Sälengänget har kommit tillbaka till verkligheten igen och jag är riktigt nyfiken på hur dom har haft det. Blir en kväll i telefonen tror jag, för jag kan inte hålla mig längre från att höra om alla spännande upptåg de varit med om. Tror jag ska börja nu på en gång!

Inga kommentarer: