måndag, mars 26

Praktik

Så var första dagen på praktiken avklarad. Lite förvirrat som vanligt när man varken vet ut eller in. Har hängt efter de andra som en svans för att få se så mycket som möjligt. Helt otroligt hur många olika skador och komplikationer som kan uppstå i en hand egentligen! Inget patient är verkligen den andra lik. Ortoser hit och handträningsprogram dit. Kom till mig sen så fixar jag allt!
Gick med cykeln hem i det strålande vårvädret. Insåg att jag verkligen behövde en ny jacka då vinterjackan blev allt för varm. Stannade till på stan för att se om det fanns någon. Det gjorde det naturligtvis inte. Hittade massa fint på Young istället. Inget inköp dock.
Var vikarie i sporthallen ikväll så nu har min träningsvecka börjat. Har lovat vikariera 3 pass och har 2 egna. Perfekt inför beachsäsongen så jag klagar inte! Ska se om det går några tåg hem i påsk sen är det sängen som väntar.

God natt

Inga kommentarer: