fredag, november 18

Massa kul

Ett litet axplock av händelser från denna vecka så här långt:

* Köpt ett par riktiga boots så nu är jag rustad inför kommande vinterrusk. Valet mellan en snygg stövel och en riktigt varm sko blev enkelt i år. Vägrar att frysa tårna av mig på Nyköpings station ett år till.

* Lyssnat på Öz Nûjen live på Träffen i Nyköping. Var där på en etikdag med massa andra anställda inom Vård o Omsorg. Öz talade mångfald och enfald och va grymt bra! Massor av klockrena exempel från verkligheten och jag låg dubbelvikt av skratt flera gånger! Länge sen jag skrattat så mycket. Vilken kille! * Spelat Bingolotto med Mia. Programmet hade 20års-jubileum så vi köpte lotter och njöt av mumsig soppa, fruktsallad och kola. Sen men ack så trevlig kväll. Dessvärre varken utlandsresa eller pengar till nytt köksbord :(







* Gått Vinterljuspromenaden runt Stångån och Kinda kanal. Upplevt massor av olika ljusinstallationer och för första gången denna vinter upplevt symtomen av Morbus Raynuad. Mycket bra promenad i år med kul inslag. Rekommenderas verkligen!

























* Tränat inför Medleykonvent 2011. Imorgon smäller det! Jag ska teama BodyAttack med Pernilla Andersson, LesMills, på ett best-of-pass inför 225 entusiastiska medleyanställda från hela Sverige. Ska bli sjukt kul och jag är riktigt laddad :) Nu ska jag lägga mig så jag får mina timmars sömn. God natt världen!

Inga kommentarer: