söndag, december 19

Kämpande i snö

En vecka sen sist och snön fortsätter att falla från himlen. Vi är i år i alla fall garanterade en vit jul. Denna vecka har bestått av ett kämpande i snödrivorna och ett projekt varje dag att ta sig till och från jobbet med tåg och cykel, att komma i tid till träningspassen och orka ta sig till affären för att handla. Inte klokt vilken vinter vi har!









Den sedvanliga julstressen har inte alls infunnit sig i år. Istället är alla julklappar redan köpta och inslagna, tomtarna står framme och ingen insats har gjorts för att baka en massa lussekatter och pepparkakor. Blir bara jag som äter upp som i slutändan än då och det är dumt!









Istället har jag lagt energi på att träna in nya BodyAttack-releasen. Henke och jag gjorde succé i sporthallen igår när vi presenterade det nya passet iklädda sverige och danmarks landslagströjor! Grymt kul :) Jag älskar den där träningsformen!!! Helt frälst och definitivt ett Les Mills freak.

Igår bjöd Julia in till födelsedagsfest. Ett stort gäng tjejer och killar samlades och partajade hos henne och Robin. Flera ansikten jag inte sett på lång tid så det va superkul. Kan inte säga att jag va helt i gasen utan va snarare där för en trevlig kväll. Pulsade hem ganska skapligt i snöstormen.

Denna söndag är riktigt slapp. Inte klätt mig än utan hängt framför Nyhetsmorgon med Tilde, skrivit julkort och suttit här vid burken. Annat blir det i eftermiddag. Då spelar Sveriges damer EM-final mot Norge!!! Vi ska träffas för adventsfika hos Malin och Benny och då blir det heja av! Helt galet att de tagit sig så långt. Go girls!!!

Trevlig fjärde advent till er alla!

Avslutar inlägget med en hälsning till min saknade kärlek som just nu befinner sig alldeles för långt ifrån mig: "All I whant for christmas is you"

Inga kommentarer: