söndag, juli 4

Sommaren är här

Efter hemkomsten från Italien fortsätter solen att skina på oss och alla andra i detta härliga land. Att jobba denna veckan har varit tufft i värmen men jag klagar inte. Det är ju detta jag väntat på hela året. Jag njuter till fullo. Soldyrkare som jag är sticker jag ut näsan så fort jag får en möjlighet.

Avslutade arbetsveckan i fredags med middag o en kall cider på uteservering med Lars. Sedan fortsatte jag livsnjutningen med en vän på en annan servering. Beställde godaste drinken och vi snackade massor ända fram till midnatt. Ingen tröja på framåt kvällskvisten här inte utan snarare tropiskt värme! Tänk vilken sommar vi har :)

Fortsatte sommarnjutandet igår. Tog en heldag ute vid sjön Rängen med Christian och Linnéa, nyfunna vänner här i stan. Vi tjejer blev avsläppta på sjöns bästa klipphäll där vi solande o badade medan killarna fiskade. När magen började kurra dukade vi upp med grillad korv, potatissallad, vanlig sallad, melon, jordgubbar o vindruvor.
När klockan började närma sig 16 drog vi oss tillbaka. Kunde gott känna av ryggen då! Trodde jag hade lagt grunden i Italien men inte! Flängs va det här...
















































Tack kära vänner för en helt fantastisk dag. Sådana här stunder lever man länge på.


Kvällen skulle sedan bjuda på den grymmaste festen...

1 kommentar:

Linnea sa...

Vilka fina bilder det blev. Var verkligen en toppendag. Det får vi försöka göra om snart=)