söndag, juni 6

Fisketur

Igår var det ju ett alldels strålande väder! Startade lördagen redan 7 med första turen till tvättstugan. Stannde uppe och gick en promenad runt i stan. Fortsatte med fönsterputsning, dammning och attacktränande. Efter avslutad tvätt la jag mig välförtjänt ute på gården med näsan mot solen :) Så underbart! Min tid är kommen.

Framåt eftermiddagen åkte Lars och jag iväg till Rängen för att få en helkväll på detta underbara vatten. Jag satt bra i fören med ett korsord i handen och Lars fiskade för fullt. Hur härligt kan livet vara! Lars lyckades fånga en gädda och jag skulle assistera. Gick sådär...! Inte min grej det där med att ta i fisk (... eller va säger du icca!), speciellt inte dom som sprattlar och lever!





















Framåt kvällskvisten la vi till vid några klippor och tände engångsgrillen. Mumsade på några grillade korvar och hade mysigt. Timmarna bara försvann och solen började gå ner. Njöd av en fantastisk solnedgång innan vi avslutade turen.

















1 kommentar:

Anonym sa...

Hej i to.
Det ser rigtig dejligt ud, i ser ud til at rigtig hygge jer, bliver helt misundelig.

Men skulle i ikke have redningsveste på? når i er ude med båden.

Hav det nu rigtig godt til vi ses i Italien, der er jo ikke længe til.

Knus og kram fra Lotte og Leif.