torsdag, mars 15

Vilket pass

Då var jag här igen. Kan inte låta bli att skriva en rad ikväll också. Kom nyss hem från mitt step intervall pass. Vilket tempo! Är så galet kul att köra järnet där nere i salen så jag kan knappt förstå det. Positiv respons från deltagare gör det extra roligt.
Pratade en stund med pappsi i telefon när jag kom hem. Alltid lika mysigt att höra från dom där hemma. Saknar.
Efter en dag hos Elin var Lars och jag på Coop och handlade massor. Vet egentligen inte vad vi köpte men kostade, det gjorde det. Sen hade jag sett fina påslakan i reklambladet från Kid hemtextil för 99 kr som vi (jag!) var tvunga(en!) att köpa. Måste ju få nytt och fint sen när vi ska flytta. Fanns massa fina saker där inne: kuddar, handdukar, gardiner, andra påslagan å så fina dekorationer. Ville ha...
Kan vara en idé att ta en sväng i duschen nu och sen krypa ner i kojsen. En lång fredag väntar.

1 kommentar:

Elin sa...

hej vännen...
så himla gött med glass hos bosses:)
du har inte vägarna förbi växjö imon va?? jag och ida tänkte ha lite spel-kväll och försökte få med icka, men hon vet inte för hon börjar bli lite krasslig ju.
vi hörs gumman...kram/elin